We gaan op tournee!

In samenwerking met Kerk in actie mag ik diverse voorstellingen kosteloos aan u als gemeente aanbieden!

Wat is het schitterend om te zien dat evangelisatie kerkmuren doorbreekt en dat ik de voorstelling "Vrij Zijn" en de voorstelling "Rust in de chaos" in diverse kerkstromingen mag laten zien. In de voorstellingen staan we stil bij wat voor een geweldige God wij hebben. Een God die wil dat iedereen wordt bevrijd!
De tour ondersteunt het onderdeel van Kerk in actie: Kids in actie.
Met de voorstelling ondersteun ik het project: 'kinderen in de knel'. voor meer kunt u kijken hier een kijkje nemen

Wilt u onderdeel worden van de tour in samenwerking met kerk in actie? Ga dan naar www.zingenindekerk.nl om u als gemeente aan te melden.

Elmar Handboeien 1
Elmar Handboeien omhoog

De voorstelling is voor u als gemeente zonder kosten. Het enige wat we van u vragen is dat u een zaal of kerk beschikbaar wilt stellen waarin de voorstelling gegeven kan worden.
Er worden kaartjes verkocht via de website zingen in de kerk zodat bij kerk in actie kosten worden gedekt.
Het promotie materiaal word door ons aangeleverd zodat u binnen uw kringen hiermee aan de slag kan gaan.
Wilt u als gemeente onderdeel worden van de tour? Klik hier om u aan te melden!
Wilt u een voorstelling bijwonen? klik dan hier om kaartjes te kopen!

Technische specificaties

Omdat er tijdens de voorstelling gebruik wordt gemaakt van licht en geluidseffecten is er een opbouwtijd van 1,5 uur gerekend.
Een beamer en een scherm dient aanwezig te zijn of door de opdrachtgever geregeld te zijn.

Vul hiernaast je gegevens in en ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op!

E-mail: elmarhofstee@gmail.com
Telefoon: 06 121 113 78